2007/04/12

To See Or Not To See

If I marry, I shall install a glass door for the shower-room.

14 Obiter dicta:

Blogger unni krishnan couldn't resist being opinionated thus:

"LOLax"
u pervert...

4:07 PM  
Blogger A songbird couldn't resist being opinionated thus:

Hmm But the main door will always eb closed you perverse idiot !!!

4:15 PM  
Blogger Chinnu couldn't resist being opinionated thus:

So what if the main door is closed? Who cares about the main door?

4:26 PM  
Anonymous Durga couldn't resist being opinionated thus:

Guys!!!!! *sigh*

5:41 PM  
Blogger Chinnu couldn't resist being opinionated thus:

Husband and wife must be transparent with each other.

6:08 PM  
Anonymous P couldn't resist being opinionated thus:

Which colour will you paint the door after you have children? :P

6:17 PM  
Blogger Chinnu couldn't resist being opinionated thus:

Damn, I didn't think of that.

6:28 PM  
Blogger Srinand couldn't resist being opinionated thus:

lol

6:32 PM  
Blogger Srinand couldn't resist being opinionated thus:

If I marry, I'll break the shower door!

Isn't it simpler?!

6:32 PM  
Blogger Srinand couldn't resist being opinionated thus:

In which case it'll be:
To enter or not to enter! :P :P
I can think of atleast 2 more such stuff which I consider is inappropriate for you blog. So pack!

6:38 PM  
Blogger Chinnu couldn't resist being opinionated thus:

P,
Came up with an answer. Silver paint. But I'll paint only the lower half of the door. Now don't ask me what I'll do if they think of standing on a stool.
Srinand,
Have you heard of restrained rejoice?

12:24 PM  
Blogger Princess Banter couldn't resist being opinionated thus:

LOL -- I love the ode to the computers bit. I once wrote an ode to the paperclip and it sent my teacher fuming mad cuz she didn't think I was taking the assignment seriously :P Btw, I bet you that glass door will be replaced by a metal door once you guys start having kids ;)

2:15 PM  
Blogger aruna couldn't resist being opinionated thus:

poor mrs...

9:18 PM  
Anonymous Anonymous couldn't resist being opinionated thus:

Too much of husband and wife stuff going lol!

3:01 PM  

Post a Comment

Caution: Useless link below

Create a Link

<< Back to the big bad blog